LOKASJON

Jesusskolen er eid og drevet av Jesusfellesskapet og holder til menighetens lokaler i Bjørnsons gate 38 i Bergen. Kirkebygget ligger sentralt ved bybanen, og andre kollektive tilbud. Man kan komme seg til lokalene ved bil også, men parkering er ikke disponibelt for skolens elever.

SKOLERYTME

Mandag: Fri
Tirsdag: 08:30 - 13:45
Onsdag: 08:30 - 13:45
Torsdag: 08:30 - 13:45
Fredag: 12:00 - 17:00

Skolåret starter 3. september og avsluttes 30. mai.

ØKONOMI

Pris: 20.000kr for et skoleår + ca 15.000kr for misjonsturer.

Skolen er ikke godkjent for statens lånekasse, så du vil ikke kunne få offentlig støtte for å gå på skolen. Men vi har lagt opp skoledagene til at man skal kunne jobbe utenom.

MISJONSTURER

Vi reiser på to obligatoriske misjonsturer i løpet av skoleåret. En langhelg på høsten til Norge eller Skandinavia, og en tur til en av Jesusfellesskapets misjonspartnere ca to uker på våren.

I tillegg til dette vil det være mulighet for å reise med ledere i menigheten på taleoppdrag e.l. andre steder i Norge / utlandet ila. skoleåret. Dette vil isåfall være kostnader som må regnes i tillegg til det som er obligatorisk.